ojoj..

HADE SKRIVIT VÄRSTA LÅNGA INLÄGGET ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ! damp#1

igår va jag ju på dagskryssning,hade kul & åt asgod mat. åkte hem senare på kvällen,kom hem & träffade fanny theo & erik vid donken. dom åt,sen tog vi bussen nånstans,orkade inte vara ute så jag drog hem satte mig i soffan & kollade på tv med mamma, & åt 2 pizza bitar. Ja jag vet att jag är tjock så inga kommentarer om det,Tack (; idag fyller min lillayster år,Grattis lillen. Loveu <3 vi sjöng ju såklart för henne imorse. idag ska min kusin komma hit så ska vi vara med henne idag på dagen, vi ska gå till donken & äta sen typ till Centrum & så ska jag köpa min älsklings blåa jacka :D:D:D:D:D:D:D Såhäääär glad :$ men ah, nu ska jag göra nått annat.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0